Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Λόγια γνωριμίας με τον συγγραφέα ...

Μεγάλωσα σε μια ημιαστική περιοχή του Ασπροπύργου, στον Συνοικισμό Νεοκτίστων, όπου και ζω από τα 8 μου χρόνια.
Το δημοτικό σχολείο, το τελείωσα στον οικισμό που διαμένω. Γυμνάσιο πήγα σε ένα γειτονικό οικισμό, αυτόν της Παραλίας Ασπροπύργου όπου και αποφοίτησα.
Στην εφηβεία μου, τελείωσα την δημόσια σχολή του υπουργείου εργασίας "ΚΕ.ΤΕ.Κ Ελευσίνας", μετά βέβαια από πολλές σχολικές περιπλανήσεις.        
Στην συνέχεια, μπήκα να υπηρετήσω την στρατιωτική μου θητεία, όπου και απολύθηκα τρείς μέρες πριν πέσουν στις Η.Π.Α. , οι δίδυμοι πύργοι (8/9/2001) ...                                                      
Πολλές φορές τα πράγματα δεν έρχονται όπως τα περιμένεις ... και ο χρόνος περνάει γρήγορα. Ώσπου ήρθε το 2008 και αποφάσισα δυναμικά να συνεχίσω τη σχολική μου ζωή τελειώνοντας - επιτέλους - το Λύκειο !
Αποφοίτησα από το 5ο εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Αθηνών το 2011 με το πτυχίο του βοηθού ιατρικών εργαστηρίων. Προσφάτως πήρα και το πτυχίο του βοηθού Νοσηλευτή.    
Αυτά είναι λίγα λόγια για την προσωπική μου ζωή. Στον συγγραφικό κύκλο αποφάσισα να ενταχθώ καθώς η αγάπη μου για την αστυνομική λογοτεχνία, με ώθησε στην δημιουργία και συγγραφή της "Μυστικής Οργάνωσης "Ζ" " αλλά και άλλων ακόμα συγγραφικών προσπαθειών που ετοιμάζω για εσάς ... τους "ψαγμένους" αναγνώστες !
Σας εύχομαι ευχάριστη περιήγηση στις σελίδες του tkatsaparas.blogspot.gr ...         
 
 
 
Αναστάσιος Κατσαπάρας

  

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου